Gloow België tijdelijk niet beschikbaar
Onze vestigingen in België zijn tijdelijk niet beschikbaar voor afspraken.
Om ervoor te zorgen dat al onze Gloow-klanten toch de behandelingen en service krijgen die zij
gewend zijn, raden wij aan om uw afspraken voorlopig voort te zetten in een van onze Nederlandse
vestigingen naar keuze.
Binnen circa 4 weken verwachten wij u meer informatie te kunnen geven over de verdere voortgang
in België.
Wij begrijpen dat dit extra reistijd met zich meebrengt. Eventuele tegemoetkomingen, zoals
reiskosten, zullen wij in acht nemen en aan onze klanten vergoeden.
Wij vragen u om een beetje geduld en samenwerking in deze periode, zodat wij ons volledig kunnen
richten op het zo snel mogelijk herstellen en heropenen van de Gloow-vestigingen in België.
Ik heb nog een afspraak staan in België, wat nu?
We begrijpen dat je wellicht vragen hebt over je geplande afspraak in België. Geen zorgen, we hebben een tijdelijke oplossing voor je.
Onze vestigingen in Nederland staan klaar om je van dezelfde hoogwaardige service te voorzien. Je kunt direct bij deze locaties terecht voor behandelingen zoals je gewend bent van Gloow.
Tijdelijk verhuizen
Heb je reeds afspraken bij Gloow België? Geen zorgen, we kunnen je huidige afspraken kosteloos verplaatsen naar een Gloow vestiging in Nederland naar keuze, zodat je zonder onderbreking door kunt gaan met je behandelingen.
Tijdelijk pauzeren
Heb je reeds afspraken bij Gloow België en wil je niet naar een andere vestiging (tijdelijk) verhuizen. Pauzeer dan je pakket zodat deze geldig blijft.
Veel gestelde vragen
Momenteel kunnen wij helaas nog geen informatie geven waarom de Belgische vestigingen van Gloow momenteel niet operationeel zijn. Dit betekent dat er tijdelijk geen behandelingen in België kunnen plaatsvinden.
Alle geplande afspraken kunnen worden verplaatst naar een van onze Nederlandse vestigingen. Onze klantenservice neemt contact met je op om samen de beste oplossing te vinden.
Ja, je kunt ervoor kiezen om je pakket tijdelijk te verhuizen naar een van onze Nederlandse vestigingen. Zo kun je zonder onderbreking doorgaan met je behandelingen.
Ja, dat is mogelijk. Je kunt je pakket tijdelijk pauzeren tot onze Belgische vestigingen weer geopend zijn. Je sessies blijven gewoon geldig.
Ja, eventuele extra reiskosten voor afspraken in Nederland zullen door Gloow worden vergoed. Wij nemen dit in acht zodat je niet wordt benadeeld.
Wij verwachten binnen circa 4 weken meer duidelijkheid te kunnen geven over de situatie en de heropening van onze Belgische vestigingen.
Nee, je verliest geen behandelingen. Of je nu kiest voor verhuizen of pauzeren, jouw resterende sessies blijven behouden.
Nee, Gloow België is niet gestopt. De vestigingen zijn tijdelijk gesloten. Wij werken er hard aan om de Belgische vestigingen zo snel mogelijk weer operationeel te krijgen.
Dat hangt af van je persoonlijke voorkeur. Wil je je behandelingen zonder onderbreking voortzetten, kies dan voor verhuizen naar Nederland. Wil je liever wachten, dan kun je je pakket pauzeren. Onze klantenservice helpt je graag met advies.
Op onze speciale landingspagina kun je met één klik aangeven of je je pakket wilt verhuizen naar Nederland of tijdelijk wilt pauzeren. Uiteraard kun je ook contact opnemen met onze klantenservice.
Gloow diensten
Verhuizen of pauzeren
Dien je
aanvraag binnen 1 min. in
Je
aanvraag wordt binnen 24 uur verwerkt
Wijziging
inzien via Mygloow
Wijziging doorgeven
Afspraak maken
Wil je direct een afspraak maken? Dat kan eenvoudig via ons online portaal. Klik op 'afspraak maken' om te beginnen.
event_upcoming Afspraak makenHulp nodig?
Heeft u vragen of assistentie nodig bij het boeken van een afspraak? Neem dan contact op met onze klantenservice.
headset_mic Klantenservice
1 minuut